Klachtenbrief abonnement verhoging

Opzoek naar voorbeelden van een correcte klachtenbrief over het verhogen van je abonnement?

Gebruik de klachtenbrief op deze pagina voor voorbeeld voor het versturen van een klacht over je abonnement verhoging.

Voorbeeldbrief klacht over verhoging abonnement:

[Jouw Naam]
[Straatnaam] [Huisnummer]
[Postcode] [WOONPLAATS]
[Optioneel: Telefoonnummer]
[Optioneel: E-mailadres]

Plaats : [Plaatsnaam]

Datum: [Dag-Maand-Jaar]

[Naam Bedrijf / Organisatie / Persoon]
[Straatnaam] [Huisnummer]
[Postcode / Postbus] [WOONPLAATS]

Betreft: Klacht over verhoging van abonnement.

Klantnummer: [vul hier uw klantennummer in]

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van dit schrijven wil ik een klacht indienen met betrekking tot de verhoging van mijn abonnement. Op [datum] ben ik erachter gekomen dat U de prijs van mijn abonnement heeft verhoogd van [oude prijs in Euro’s] naar [nieuwe prijs in Euro’s].

Ik ben het niet eens met deze prijsverhoging, omdat [invullen reden].

Voorbeelden:
De prijsverhoging niet is aangekondigd.
In de algemene voorwaarden niets staat vermeld over het eventueel verhogen van de prijzen.De algemene voorwaarden niet duidelijk zijn met betrekking tot prijswijzigingen.

Daarom verzoek ik U om de prijswijziging niet door te voeren op mijn huidige abonnement en deze voort te zetten zonder de prijsverhoging. Indien U hiertoe niet bereid bent, wil ik mijn abonnement per direct kosteloos beëindigen.

Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na dagtekening van deze brief op mijn klacht te reageren, en mijn verzoek te accepteren en schriftelijk te bevestigen.

Wanneer u mijn klacht binnen de genoemde termijn niet, of niet naar tevredenheid afhandelt, zie ik mij genoodzaakt deze klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Met vriendelijke groet,